сряда, 25 април 2012 г.

* Кой спечели подаръка от блог-играта *

Сигурно очаквате с нетърпение да разберете , кой е късметлията , който ще получи подаръчето от блог-играта по случай изминалата една година от публикуването на моя блог. Както ще видите и на клипчето по-долу, този късметлия се оказа № 9 - Мария
А това е нейната картичка : 

 Ето  как точно протече тегленето на жребия : 





И ако сте гледали клипчето , вероятно вече разбрахте  за изненадата . Ще дам още три бонус - подаръчета , отново изтеглени на случаен принцип , а това са следните номера : 
13. Боряна 
12. Дени 
8. Вили 

Поздравявам късметлиите и очаквам да ми пишете на и-мейл : sstoianova@abv.bg , за да разбера на какъв адрес да ви изпратя подаръчетата .

От сърце благодаря на всички вас , които участвахте в моя празник  с невероятните си и прекрасни картички . Безкрайно благодаря  за милите думи и пожелания , които ми написахте ! Бъдете все така вдъхновени и не спирайте да творите ! :)




5 коментара:

  1. Честито на Мария и й пожелавам винаги да прави такива нежни и стилни картички...обаче,няма как да не отбележа ,че Сашко е ГОЛЯМ СЛАДУРАН:)))...страхотно сте го измислили,много ми хареса клипчето и искрено се развълнувах:)))... Много се радвам,че и аз съм сред късметлийте:))),за мен това е голяма чест:)))Благодаря Ви за чудесното настроение ,което ми подарихте днес:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на късметлийките! Клипчето е страхотно и младежа е чудесен!
    Честито и на теб, за започването на втората годинка на твоя блог :) Много вдъхновение и достатъчно време за реализиране на идеите ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на Мария и на всички късметлийки, сред които съм и аз!Светле, благодаря за жеста, чудесна е идеята ти този чаровен младеж да изтегли печелившите имена.Много се развълнувах, когато видях името си сред тях.Още веднъж честит рожден ден на блога ти, продължавай да ни радваш с красотите, които твориш!

    ОтговорИзтриване
  4. Каква страхотна изненада!! Много съм щастлива да бъда сред късметлиите! Честито на всички! Сашко е много сладък, да е жив и здрав! За мен беше голямо удоволствие да се включа в твоя празник, Светле! Много благодаря, че направи деня ми по-добър и усмихнат! Слънчев и щастлив ден :))

    ОтговорИзтриване
  5. О! Сега разбирам! Клипът е страхотен!
    Много се радвам!
    Честито на Мария, Дени и Вили!
    Още веднъж честит рожден ден на блога ти!

    ОтговорИзтриване