събота, 8 юни 2013 г.

* Късметлиите от блог-играта *




Ето , че настъпи дългоочакваният от вас момент !
 Преди малко изтеглихме жребии с участниците в моята блог - игра, които ще получат подаръчета - изненади от мен .  Тегленето на късметлиите можете да гледате в клипчето качено в публикацията по-долу ! 

 
 Най-късметлийска се оказа картичката на   
Дени - участвала в играта ми с номер 10

Тя беше изтеглена първа ! 
 

Дени ще получи блокчето с дизайнерски хартии и чантичка от моята колекция ! 



 Останалите трима , на които ще изпратя по една от моите чантички са : 
15. Бежко 
1.  Боряна 
11. Течето

Честито ! А  всички останали , които участваха в моята игра ще получат  по едно АТС от мен , защото момичета - безкрайно ме зарадвахте с вашите прекрасни творения ! 
Благодаря ви от все сърце !
Очаквам да ми изпратите пощенските си адреси на и-мейл : sstoianova@abv.bg 
Продължавайте да се вдъхновявате и да творите :)


8 коментара:

  1. Еха, каква изненада! Цял ден не съм отваряла компютъра и в момента , в който се добрах до него виждам тази чудесна изненада!Благодаря ти Светле на теб и чаровника Сашко, чиято лека ръка избра моя номер! Честито и на останалите момичета!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на победителите!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на късметлиите и от мен! Аз лично много ще се радвам да получа едно АТС от теб, Светле! Малкият сладур да го нацелуваш специално :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Светле,как ме изненада и зарадва:)))много,много съм щастлива ,че ще добавя към колекцията си от чанти и една от твоята:)))Честито и на всички останали - това се казва за всекиго по нещо!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Момичета , много съм щастлива , че успях да ви зарадвам :) Сега очаквам да ми пишете по и-мейла и да ми изпратите адресите си , за да си получите изненадите ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за приятната изненада, Светле. Но най-вече благодаря на малкия сладур с късметлийската ръчичка, която изтегли моето име. Хубаво е, че има хора като теб, които сеят радост и красота около себе си. Желая ти щастие и творческо вдъхновение, за да радваш всички около теб. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Интересни мотиви,могат да се използват за декупаж....дали позволява авторката?

    ОтговорИзтриване
  8. Заспала Стефана с повече от месец закъснение искрено благодари!!!

    ОтговорИзтриване