неделя, 11 декември 2011 г.

* Блог - награда *


Благодаря много на Valchen , която харесва блога ми и ми е дала тази Блог-наградка :)  Това безкрайно много ме зарадва . Сега аз трябва да споделя седем неща свързани с мен , след което да избера 7 блога , които са ми любими и които ме вдъхновяват . И така ще споделя следното :
1. Обичам да слушам Heavy Metal и любимата ми група е Manowar .
2. Когато нещо много ми хареса - тотално се пристрастявам , до момента , в който не се появи следващото нещо , което да обсеби вниманието ми .
3. Любимата ми книга е " Дзен и изкуството да се поддържа мотоциклет " на Робърт Пърсиг .
4. Много обичам пътешествията и разходките в планината .
5. Харесва ми да изработвам разни неща , да шия и да рисувам , макар че напоследък се случва рядко .
6. Обожавам исторически костюмни филми с битки , като : " Гладиатор " , "300 " , " Властелинът на пръстените " и " Небесно царство "
7. и последното - от няколко седмици ме е напуснала музата и нямам сили да сътворя абсолютно нищо ....

А ето и блоговете , които ме вдъхновяват и на които бих искала да предам наградата :

Сега е ваш ред момичета :)

4 коментара:

  1. Благодаря, Светле! Много ми беше интересно да прочета седемте споделени за теб неща. И ти пожелавам съвсем скоро вдъхновението да се завърне и да сътвориш много красиви неща!

    ОтговорИзтриване
  2. Светле,благодаря! С интерес прочетох нещата за теб, а скоро ще видите какво имам да казванм и аз за себе си!Желая ти успешна и вдъхновена седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Светле, сърдечно благодаря за наградата. Беше ми интересно да изчета отличителните ти белези, а колкото до моите, можеш да ги видиш ето тук: http://thegreeneyedgirl.blogspot.com/2011/03/blog-post_22.html... Усмихната седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Светла,
    Излезе списъка за коледната картичкофурийска размяна
    http://cardsaddicted.blogspot.com/2011/12/2011.html
    и според него
    ТИ си моето КЪСМЕТЧЕ!
    Ще се радвам, ако ми напишеш адреса си, за да ти изпратя картичка – моя или друга - както ти предпочетеш!
    Мисля, че това е един добър повод да изгладим, изчистим недоразумението между нас!
    Аз харесвам твоя блог и проектите ти. Е, често давам съвети, без да са ги искали и не всички приемат еднакво това...
    Желая ти хубав ден!

    ОтговорИзтриване